Search This Blog

Friday 13 November 2020

Advabit se Snit by Mark Antony Raines

 


Advabit se Snit

by Mark Antony Raines 

Comedy Friendly Zombie Ltd 


………………………………………………


Temný muž


Můj dědeček leží na svém smrtelném loži, přitahuje mě blízko a vypráví mi o hrozném zločinu, kterého spáchal před mnoha lety a utekl. Také mi říká, že jeho svoboda byla výsledkem kouzla, které provedl, a že bych měl očekávat návštěvu tmavého muže. „Vystoupí ze stínů,“ jsou jeho poslední slova, když odešel a nechal mě přemýšlet, co očekávat. “Frank, můj milovaný vnuk, musím ti něco říct, než půjdu dál. V roce 1921 jsem se dopustil nejhroznějšího zločinu, dostal jsem se do boje s rakouským mužem s černými vlasy a malými knírky o něm, který se mi pokoušel prodat obraz, který by dítěti dvou dokázal udělat bez velkého úsilí. Během tohoto boje se mi ho podařilo zabít, když mu udeřil hlavou proti krb si okamžitě zlomil krk. Běžel jsem ze scény a zpanikařil, pak jsem si vzpomněl na staré kouzlo z mého dětství v Rumunsku, tak jsem volal skrz věčné brány pekla Temného muže. Temný muž stál přede mnou, pravá noha vysoká nejtemnější temného stínu bytosti, kterou jsem kdy viděl. Temný muž mi řekl prostřednictvím sdělování myšlenek do mého mozku, zachráním tě před tvým současným osudem výměnou za cenu tvé smrti, kterou bude tvůj prvorozený syn myslet převzít mysl, tělo a duše, aby byli mezi lidským světem více způsobovat chaos a další světovou válku. Takže to byl Temný muž, který obrátil čas zády, než jsem se zapojil do boje s rakouským chlapem, kterého žila dál, takže vidíte, že jsem zabil Adolfa Hitlera, ale kvůli mé panice jsem ho přes Dark Man nechal žít a vy, jak to otočil jsem se. “Přešel jsem znovu a znovu po svých dědečkových slovech, dokud se před ním neobjevil temný muž, popadl ho za krk a jednou rukou ho nezvedl ze země. Temný muž mluví:„ Vaše duše je moje, ale pokud si přejete žít Přál bych si, abys mi sporela nového diktátora, který je více nedotknutelný, Jaká je vaše odpověď, jedno mrknutí pro ano, dva pro ne "Dávám jedno mrknutí, Dark Man mě pomalu staví zpět na zem. Dark Man pak položí mi ruku na srdce a řekne: „Udělal jsi správné rozhodnutí, pane Trump.“


……………..  ……………………………..

Turista.




Jsem uvězněn v podivné sněhové bouři, kterou jsem zvládl po velké fyzické snaze najít úkryt ve staré jeskyni více štěstí než soudu. Týdny ubíhají a pořád silně sněží a vstup do staré jeskyně, kterou jsem našel, je v tuto chvíli uzavřen, mám hlad. Voda není problém, protože mohu použít kapky vody ze sněhu, ale jsem jedlík a začínám se dívat na spodní nohu. "Na spodní noze je spousta dobrých svalů." Natáhl jsem nůž a připravil jsem se na to, co je potřeba k přežití. “„ Dobře, trochu svalnatý, trošku lámaný. krev tekoucí na zemi, rozhodl jsem se ochutnat, že je teplo, když mi spadne do krku. Proč nejsem rušen svými činy, musí to být moje potřeba přežít, překonává můj normální morální kompas, to pro nás lidi není normální, ale vzpomínám si na článek o havárii letadla, v níž kvůli poloze došlo téměř nemožné pro záchranu a po několika dnech vyčerpání jídla se rozhodl jíst lidi, kteří zemřeli. Slyšel jsem hlas volající: „Tohle je Horská záchrana, jsme tu, abychom tě zachránili před tvým utrpením.“ Než vykřiknu svou odpověď, vložím nůž do kapsy, vyčistím si bar a nohu, kterou vidím, že je blízko na kost, tak jsem popadl nedalekou skálu a zdvihl ji na plný úsek a snesl ji dolů se všemi silami, které jsem mohl sbírat a zvládl jsem to. „Ano, jsem tady, má zlomenou nohu.“ Záchranáři se ke mně přiblíží, zdá se, že zní mladě, konečně čerstvé maso.


 …………………………………………….



On je jen dítě. 


Malé dítě zvané Simon se začíná velmi zajímat o hororové filmy až k zděšení rodičů, kteří se obávají, že mu to přinese noční můry. Simon rád experimentuje s malými zvířaty nejrůznějšími hroznými brutálními mučeními. nakonec se rozhodne promoci na člověka. Jeho jediným rozhodnutím je zaměřit se na dospělé nebo jiné děti. Pravidelně se pak v nočních hodinách noční klanové hlavy vynoří v noci jako černoch jako ninja válečník, aby se nezaměnil s druhem herní show. Zprávy o zprávách o zmizení dětí a také strachu mezi tuláckou komunitou, protože se bojí malého ninja stínu noci. Simon si rád hraje se svými oběťmi, protože je to tak zábavné sledovat je, jak křičí, když pomalu prořezává jejich končetiny a vydává maniakální smích. Bylo příliš snadné zajmout jeho oběti, protože zatímco tam stáli zmatení při pohledu na malou postavu oblečenou v černém, Simon zvedl ruku, aby odhalil údernou pistoli, která při vystřelení uvolnila peletu schopnou vyřadit slona, ​​Simon byl tak potěšen, že zjistil, že zákon při nákupu střelné šipky byl uvolněný, pokud jste tvrdili, že jste veterinář online.


………………………………………………



Klauni 


Proč jsem se dopustil toho hloupého zločinu, že se v supermarketu chlastal, takže na chlapce zapůsobilo dlouhé blond vlasy, modré ocelové oči a tělo Adonis. Ano, Mary Sue, dostal jsi se do další pěkné nepořádky, teď jsi zametl slona hnaného z písčité prstencové podlahy putujícího cirkusu, alespoň nejsem nikde poblíž klaunů. Mary Sue se zastavila a odpočívala, když se opřela o koště a vypadala jako čarodějnice chudého muže. Mary Sue nenáviděla klauni s vášní kvůli tomu, že se cítili vyděšeni kvůli malovaným obličejům, obrovským botám a pestrobarevným oblečením právě způsobily, že její úrovně úzkosti procházely střechou. Pak uslyšela hluk, který přinesl okamžitý strach, troubení na rohu, pískání nadměrných oděvů, šustění šatů, vůni mastnoty ve vzduchu. Ve skupině čerstvých klaunů, kteří dokončili svůj velký vrchol, připravená posadit se možná kouřit vape.Mary Sue srdce bušilo tak rychle, že si myslela, že její srdce exploduje mimo její tělo, podvědomě zvedla vidlici a nechala vykřiknout krve, aby zaútočila na klauni vidle způsobující krvavou masu klaunů, kteří jsou těžce zraněni, jiní mrtví jako dveře. Mary Sue měla na tváři stále ještě žertovný úsměv na tváři, když ji vzali muži v bílých pláštích, které ji táhli za kliky její rovné Bunda.


…………………………………………..




Válka je fena



Nikdo vás neslyší, jak křičíte ve vesmíru, ale zkuste říct kosmonautovi a kosmonautovi, kteří jsou na Mezinárodní vesmírné stanici, kteří jsou svědky toho, jak jejich retrospektivní země jdou mezi sebou do jaderné války jako ostatní. Both jim zasílá řadu kódovaných zpráv bývalý vládní s.So Alexander a Sam se oba rozhodli, že se navzájem nezabijí. Alex a Sam debatují o tom, jak je jejich čas vyrovnán ve oslavené plechové krabičce, která se vznáší v plutonské temnotě vesmíru s výhledem na hvězdy a modrou zalitá planeta, která se nazývala domů. Řekl jsem Alexandrovi: „Vždycky jsem ti chtěl říci, že tě miluji Alexandře; věděl jsem, že jsem tě viděl,“ Alexander jen dává Samovi a velmi zlým pohledem a pak skočí směrem k Samovi, který popadl potrubní připojení k jeho helma bílá zlatá rybka. Uvnitř Sam začíná cítit nezbytný vzduch, který mu pomáhá přežít, a zmizel a ve svých posledních bolestech smrti odvetí tím, že udělal totéž zpět jeho milovaný z dalekého Alexandra. Když se na sebe zaskřípějí pochmurní žáci, náhle klepe na jejich dveře, tady se ozve hlasový signál v reproduktorech informační stanice „Následující série událostí byla testovací jízda, která testovala reakční doby na tento možný budoucí scénář; prosím, vraťte se k normální službě. “Nyní v mezinárodní vesmírné stanici jsou dvě plovoucí rozkládající se těla, která čekají na další příjmy se změnou směn. Válka je fena .

………. …………………………………….


Poklad



Lovec pokladů najde hrobku pohřbenou pod špínu uprostřed dříve neobjeveného hrobky královny Enidové, která byla kvůli její sadistické vládě vynechána z většiny egyptských dějin, já profesor Mark Hughes byl tím, kdo náhodou našel zapomenuté svitky, zatímco pracuje v muzeu. Uvnitř svitků byla kódovaná zpráva, která říkala, že královna Enid ukryla poklad v hrobce, která byla umístěna na míle daleko od údolí králů: v nejhlubší nejtemnější části pouště, kde se dokonce i místní nomádové odváží šlapat. Profesor Mark Hughes kráčel směrem k pohřební komoře hrobů a pomalu a stabilně se díval nahoru a dolů, díval se nahoru a dolů, protože nechtěl vyrazit na starobylé Bobby pasti. Je uvnitř pohřební komory. Profesor se blíží rakvi v hrobce. Řecká etymologie „sarkofágu“ je „jedlík masa“. Nejedná se však o egyptský výklad. ... Tato hříčka je posílena slovem suhet, které se používá pro „vnitřní rakve“ nebo snad „mumii“. Profesor skenuje hrobku

Mumie byly často pohřbeny s mnoha jejich věcmi, které by mohly být potřebné v posmrtném životě. Protože to byla hrobka královny Enidové, znamenalo to

  velmi bohatá osoba, jako je faraon, by byla pohřbena předměty vyrobenými ze zlata, například šperkem. Ale profesorům zděšilo všechno, co bylo v této pohřební komoře, sarkofág uprostřed komory. Profesor se tedy rozhodne přiblížit k sarkofágu a je na něm kombinace různých stylů. Byla to kletba (Je to s mým posledním přáním, aby ten, kdo shledá tento sarkofág při otevření, byl odměněn největším pokladem, který jim mohu dát.) Zájmem byl zájem o Marka Hughese; svalová síla, která se má používat díky hmotnosti víka Sarcophagus. Víko sarkofágu je otevřené a uvnitř namísto nalezení obvyklých zbytků zabalených do obvazů vypadajících jako mumie; uvnitř bylo dokonalé tělo královny Enidové s dlouhými blonďatými vlasy a zakřiveným tělem úplně nahým, které ji vystavovalo jeho nyní zářivým myšlenkám. Profesor se snaží dát zářivé myšlenky dozadu, ale zjistí, že Queen Enid se dívá hypnoticky a přísahá, že na její tváři vidí záblesk úsměvu, ale to by bylo nemožné, protože královna Enid je po tisíce let mrtvá . Najednou bez varování sedí královna Enid vzpřímeně a dívá se přímo na něj. Profesorka je přilepená k podlaze ze strachu a strachu z toho, že přijde na hrůzou smrtící konec jako něco ze starého filmu Hammer House of Horror. Quen Enid otevře ústa promluvte: „Vítejte ve vašem novém domově a čekejte dlouhou dobu, až někdo přijde na místo mého pokladu.“ Mlha zaplní pohřební komoru a vzdálené výkřiky jsou ale zapomenuté ozvěny v poušti, když se dveře zavírají a stojící venku je žena oblečená v pánských šatech s dlouhými blonďatými vlasy.


……………………………………………….




Stvoření.





Nyní jsou zde děti definice stvoření. cokoli vytvořeného, ​​ať už živého nebo neživého.


osoba; lidské bytosti: Je to okouzlující stvoření. Řidič autobusu je někdy podrážděný tvor.


animovaná bytost.


osoba, jejíž postavení nebo jmění dluží někomu nebo něčemu, kdo pokračuje pod kontrolou nebo vlivem této osoby nebo věci: Kardinál byl stvořením Ludvíka XI.


Skot. a starší US Use.intoxifying liquor, zejména whisky (obvykle předchází): Pije trochu tvora před spaním.

Budu zkoumat a vysvětlit každý z těchto významů jako součást toho, že znáte jeho původ a co to pro nás znamená dnes sedět v této mé třídě. To začíná na začátku všeho, co bylo vytvořeno, ať už se živí nebo živí lidé kdysi zabývali masami a ve většině literatury, že bytost byla živá nebo neživá, a dokonalým příkladem je příběh Frankensteina, i když, jak víte z předchozích lekcí, Frankenstein byl ve skutečnosti vědecký mozek za tvorem, který byl neživou mrtvolou šitou spolu s různými částmi těla. od vykopaných mrtvol běžnou praxí za starých časů. Takže to pokračuje k dalšímu, který říká, že je

osoba; lidské bytosti: Je to okouzlující stvoření. Řidič autobusu je někdy podrážděný tvor, protože nezastavuje na autobusové zastávce atd. Animovanou bytostí je to zombie, o kterém se kdysi myslelo, že postrádá inteligenci jakéhokoli druhu. Pokud jde o další dva důvody, nyní existují jen některé městské příběhy, které bytosti zvané lidé rádi zapisují do žánru hrůzy. Učitel se dívá na svou třídu jako dobrý mix termínu, který byl kdysi použit. Žáci se skládali z zombie; Vlkodlaci; Upíři, ghúlové a další pro vás nestvůry nejsou noční můrou, pouze průměrnými běžnými bytostmi, které se ve škole učí o lidské historii a jak jsou jejich skutečnými příšerami nebo tvory.


………………………………………………


Poslední objednávky




Barman v Holsworthy Arms zazvoní mosazný zvonek, který vydává mohutný zvuk, aby signalizoval konec dne doprovázený výkřikem posledních objednávek jeden a všechny, čas vypít a jít domů. Tmavý stín sedí v plutonské temnotě v rohu rožně a piliny. Barman „Promiňte, že je čas pít a jít domů, když musím bar vyčistit a zavřít a jít domů“ přilepená na židli bez náznaku pohybu. Barman se začíná cítit rozrušený směrem k tomuto temnému stínu muže nebo ženy a jde dál a vstupuje do osobního prostoru temných stínů. Temný stín se dívá přímo na barmana, který padá v šoku, protože je to muž, kterého tak dávno zabil, když byl teenager, který pil příliš mnoho, řídil auto a přejel ho a opustil scénu, než byl chycen policií. "Co tady děláš? Tvoji mrtví; musí to být ilustrace," řekl Bartender. Temný stín se jen postavil a dal mu, zeptal se úšklebku a mrknutí očí a pak řekl: „Já sem vyzvednu tvou duši za to, že jsi tvá smrt nebo ponurá sklízečka, jak bychom řekli v obchodě.“ Barman pak má masivní srdeční infarkt a umírá na místě.


……………………………………………….


Strašidelné dítě pod postelí



Strašidelné dítě, které žije nad jeho postelí, monstrum děsí, když četl v hrůzostrašných příbězích starých, jak je jedí celé,

Jeho máma a táta říkají, aby udržovali světlo, které odvádí strašidelné dítě, které žije pod jeho postelí,

Táta říká, že pokud chytí dítě, bude mu kousnout z hlavy,

Jeho matka by raději udělala chat, aby zjistila, proč se tak dítě schovává pod postelí svých malých příšer.

Dítě se směje, když mu připadá zábavné, jak mu řekla jeho máma a táta, aby nebyl tak pošetilý, protože monstrum nahoře je postel, je jen výplodem jeho živých snů. Takže je děsivé dítě monstrum nebo monstrum vrcholem strašidelné dětské postele je hádanka tohoto podivného příběhu psaného ve formě blesku mužem, který má v kroucené mysli červa.


…………………………………….. . …… .


Strašák




Můj strašák vyrobený ze zlaté žluté slámy pro jeho tělo a slaměný klobouk na hlavě: na sobě kostkovanou košili a kalhoty červené připevněné na limetkově zelené šle a žádné boty ani boty na slaměných nohou. Sedí na poli na slunci; déšť ; sníh, vítr, který čeká na to, jak jeho subjekt přijal práci, pro kterou byl vytvořen, a to je vyděsit zvířátka od údolí a pole, které chrání jídlo, musí žít. Zajímalo by mě, jestli byl schopen žít to, co řekl nebo přemýšlet o tom, že je celý den na poli a čeká na vystrašení plutonské temnoty skromných vran, které vědci poskytli, jsou opravdu velmi chytří. Strašák viděl vše a sledoval, jak roste jeho mrtvýma očima si přeji, aby byl někdy naživu, abych mohl strávit jeden den tancem; mluví a jen trávím čas se svým přítelem naplněným slámou. Slyšel jsem, že klepání na mé dveře se zvedá z postele, když jsem zvědavý, kdo je u mých dveří. Odpovídám na dveře a vidím, že je můj přítel Strašák, který přišel hrát, ale jeho oči jsou červené a proč má vidle v jeho slaměných pažích, je to poslední myšlenka, kterou jsem měl, když vrhl vidle do mých mrtvých.


……………………………………  ………. .


Obsah.


Temný muž

Turista

Je to jen dítě

Klauni

Válka je fena

Poklad

 Stvoření

Poslední objednávky

Strašidelné dítě pod postelí

Strašák

………………………………………………

No comments:

Post a Comment